
הרבה מאד בעלי עסק מרגישים שאם הם לא יעשו את העבודה אף אחד לא יעשה אותה במקומם.
לאף אחד לא באמת אכפת מהעסק כמו שלהם אכפת.
כולם מאד משתדלים אבל אם בסוף הם אלו שצריכים לעשות את העבודה.
הם "מתים" למצוא עובדים טובים שיעשו את העבודה במקומם אבל לא מוצאים.
אף אחד לא מספק את האיכות שיכולה להחליף אותם.

מצד אחד, זה ברור. בניתם את העסק הזה בשני ידיים, יצקתם לתוכו את המהות שלכם, הרוח שלכם, הידע, הניסיון, היצירתיות והאומץ שלכם. הזהות שלכם קשורה לעסק.
מצד שני, מה המחיר שאתם משלמים על זה?
מה המחיר שהמשפחה שלכם משלמת?
מה המחיר שהעסק עצמו משלם?
כדי שעסק יוכל לגדול ולהוציא החוצה לקהלים גדולים את הערך שיש לכם לתת לעולם הוא חייב להיות מבוסס על עובדים. עובדים אלו הם שגרירים שלכם. הם מייצגים אתכם ואת העסק שלכם. כדי לבנות חברה שתוכל להתגאות בה, כזו שתדעו שלקוחות מקבלים שירות באותו אופן שהיו מקבלים אם אתם הייתם משרתים אותם בעצמכם, העסק חייב להיות מבוסס על פרוצדורות (תהליכים).
כשאין פרוצדורות יש:
שיקול דעת=בלבול=טעויות=לחץ=כיבוי שריפות
זוכר את העובד שעשה טעות ואח"כ אתה נאלצת להשקיע שעות בשביל לתקן אותה?
את העובד שנתן תשובה לא נכונה ללקוח והלקוח שעזב אותך?
לא עוד!


כדי שתוכל לצאת מ"חדר המכונות" והעסק יוכל לגדול ולספק תוצאות קבועות וידועות בלי קשר לאדם בחברה שנותן את השירות הוא חייב להיות בנוי על תהליכים ולא על אנשים. התפקיד של העובדים בארגון הוא לעבוד על התהליכים. עסק שבנוי על פרוצדורות אפשר לשכפל בדמות של סניפים זהים במקומות שונים (דוגמת מקדונלדס) ואפשר לעשות עליהם אקזיט (כי הם לא בנויים על כשרון שלך או של עובדים ספציפיים).
מה אתה היית רוצה שהעסק יעשה עבורך?

לקביעת פגישת אפיון והזנקה
